۱۳۹۶ شهریور ۲۸, سه‌شنبه

تاثیر بک لینک در سئو و بهینه سازی

امروزه سئو بعنوان یکی از مهمترین بخشهای بازاریابی آنلاین در تمام شرکتها محسوب میشود. در واقع شرکتها دریافته اند که گوگل و بالا بودن رنک سایت در این مورتور جستجو چقدر میتواند به کسب و کار آنها کمک نماید. بطوریکه گاهی فقط در رتبه های برتر بودن در چند کلمه میتواند سرنوشت مالی و اقتصادی یک شرکت را کاملا عوض نماید. گوگل برای رتبه بندی و بحث سئو فاکتورهای بسیار زیادی دارد . بیش از 200 فاکتور در رتبه بندی مورد نظر گوگل هستند و گوگل با مقایسه این فاکتورها بین رقبا سایتها را در عبارتهای جستجو شده رتبه بندی می کند. هرچند بهبود برخی فاکتورها در دست مدیر سایت نبوده و ناگذیر نمیتوان کاری در آن مورد انجام داد (مانند سن دامنه) ولی برخی فاکتورهای دیگر نیز هستند که داشتن شرایط ایده آل در آنها نسبت به رقبا میتواند در رتبه سایت تاثیر به سزایی داشته باشد. یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل در رتبه بندی و سئو اتوریتی وب سایتهاست و در واقع این مورد از تعداد بک لینک هایی که از سایتهای با کیفیت دارید به دست می آید. پس در واقع هر چه تعداد بک لینک های بیشتری از سایتهای با کیفیت داشته باشید اتوریتی یا قدرت دامنه زیاد شده و این موضوع میتواند در رسیدن به نتایج بالای گوگل نقش شایانی داشته باشد. هر چند امروزه مانند چند سال قبل نمیتوان فقط به داشتن بک لینک بسنده کرد و گوگل به سایر فاکتورهای سئو نیز اهمیت ویژه ای میدهد، فاکتورهایی مانند سرعت سایت ، موبایل فرندلی بودن ، سئوی داخلی ، محتوای سایت، شبکه های اجتماعی و ... ولی به جرات میتوان گفت همچنان بک لینک قوی بعنوان یکی از مهمترین فاکتورهای سئو در گوگل میباشد. بنابراین برای شرکتهای و مدیران بازاریابی آنلاین آشنایی با این مباحث و فعالیت در جهت کسب بک لینک های با کیفیت باید بعنوان یک موضوع مهم تلقی شود. همانطور که اشاره شد بک لینکها بعنوان یکی از مهمترین فاکتورهای سئو هستند ولی دانستن این موضوع که دقیقا چه بک لینکی به رتبه سایت کمک میکند بسیار مهم است. حتما بایستی در نظر داشت که با بک لینک سازی اشتباه نه تنها نمیتوان به رتبه سایت کمک کرد بلکه این موضوع میتواند حتی باعث پنالتی شدن سایت و حذف سایت از نتایج جستجوی گوگل شود. بنابراین بسیار مهم است که هرجایی و به هر روشی بک لینک سازی نکنیم و برای این موضوع استراتژی داشته باشیم و یا این کار را به شرکتهایی که بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکنند بسپاریم. رایاطرح بعنوان یکی از شرکتهایی که سالها در زمینه سئو فعالیت داشته و توانسته است همواره با دانش روز سئو همگام شود میتواند بعنوان مجری بازاریابی و بهینه سازی سایت شما نسبت به بک لینک سازی حرفه ای و افزایش اتوریتی سایت اقدام نماید.

امروزه قرار گرفتن در نتایج بالای گوگل میتواند کسب و کار شما را متحول کند. خوب است بدانید گاها حتی فقط یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر بودن میتواند ماهانه میلیونها تومان سود بیشتری را نصیب شرکت شما نماید. ما در شرکت عصر رایانه دارای یک تیم تخصصی بهینه سازی سایت و سئوی بسیار مجرب و با دانش به روز هستیم که امکان ارائه برترین خدمات در زمینه سئو از کوچکترین سایتها تا بزرگترین سایتهای تجاری را داریم. اگر فکر میکنید کسب و کار شما جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو ندارد سرویسهای سئوی ما میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر شما هم از قدرت بک لینکها در سئو و رتبه گوگل اطلاع دارید، ما سرویسهای ویژه خرید بک لینک دائمی با کیفیت را به شما توصیه میکنیم.

بک لینک چیست؟
بک‌لینک یک لینک خروجی از یک صفحه به صفحه دیگر است. و زمانیکه لینک سایت شما در یک سایت دیگر قرار میگیرد اصطلاحا آن سایت به سایت شما بک لینک داده است. بک لینک ها، پشتوانه و اعتبار یک سایت در نتایج حاصل از موتورهای جستجوگر هستند. مهمترین فاکتور رتبه بندی گوگل تعداد و کیفیت بک لینک های سایت ها می باشد. سایت هایی که بک لینک با کیفیت زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند همواره دارای رتبه بالایی هستند.
آیا هر بک لینکی مفید است؟

قطعا هر نوع بک لینکی مفید نیست و بک لینکهای بی کیفیت حتی میتوانند باعث افت رتبه سایت شما شوند. در الگوریتم گوگل یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی سایت اهمیت و قدرت سایت هاییست که به شما بک لینک میدهند. بک لینک حتما باید از سایتهای با کیفیت با پیج رنک و اتوریتی بالا بوده و حتما بصورت طبیعی دیده شود. همچنین بک لینک نباید پس از مدتی از سایت مرجع حذف گردد.
آیا خرید بک لینکهای ماهانه خوب است؟

یکی از سرویسهای سئو که در اینترنت ارائه میشود خرید بک لینک است. اما در خرید بک لینک بایستی به این موضوع توجه داشته باشید که بک لینکهای ماهانه نه تنها باعث افزایش رنک سایت نمی شوند بلکه میتوانند بطور کلی باعث نابودی سئوی سایت شده و سایت شما را شامل جریمه گوگل نمایند! به این دلیل که با گرفتن مثلا 80 بک لینک ماهانه گوگل بک لینک شما را در این 80 سایت ثبت خواهد کرد ولی پس از یک ماه در صورت شارژ نشدن بک لینکها تمامی آنها حذف شده و گوگل متوجه خواهد شد که بک لینکها خریداری شده بود و یا کیفیت سایت دچار مشکل شده است که همه سایتها بک لینکهایشان را حذف کرده اند، این موضوع میتواند تا پنالتی شدن و حذف سایت شما از تمام نتایج گوگل پیش رود.
https://about.me/rezaalipour